torsdag, mars 30, 2006

Nu startar bloggen!!!

Äntligen är det dags att köra igång min blogg! Från och med idag lovar jag att jag ska vara den politiker som träffar flest väljare i Blekinge. Jag vet, det är ett högt mål, men jag är en väldigt social och utåtriktad person. På den här bloggen kommer jag varje dag att kommentera och diskutera politik i Blekinge, riket och världen. Inget är för stort för en ung visionär sosse. :-)

Är du sugen på att hänga med i debatten för en bättre och rättvis värld så är det här helt enkelt sidan för dig. Så kolla in när du får tid, lämna en kommentar och delta i kampen!!!

På bloggen kommer jag varje dag berätta allt från vad jag åt till frukost till vad jag verkligen tycker om USA:s president. Jag lovar, det kan bli rätt spännande!

Varje onsdag kommer jag också publicera mina krönikor som jag skriver på Sydöstrans ledarsida. Det är bl.a. de artiklarna som jag redan lagt in här på bloggen.

Tack för att du besökte min sida! Vi ses på barrikaden!!!